vår

Vilket underbart väder!! :)
Fick något gratisprov på en linsvätska hemskickat, det tackar jag för, mina ögon är så satans dryga så det behövs :) Haft en helt ok dag med föreläsning, kursinfo, inte glömma att välja inför hösten, och här en tanke; vi ska ha praktik eller fältstudier i höst fem veckor, eftersom jag läser pedagogik ska jag göra min praktik inom folkhälsa, alt skriva en uppsats (B-nivå) i folkhälsa, och det här låter ju jävligt knas men jag skulle kunna tänka mig att skriva uppsats (eller åtminstone skriva extra sen), ska jag ju inte säga än med tanke på att jag inte skrivit en riktig b-uppsats än utan det är det vi ska börja med nu om någon vecka så får väl se sen vad jag tycker haha :p

Imorgon ska jag till doktorn,och jag är nervös, jag vill inte vara sjuk men jag vill fan inte att han ska säga att jag är frisk som en nötkärna för då är det ju nåt knas om jag inte kan andas ändå, ja det visar sig :p
Har haft lite matsällskap med Elin idag och nu ska jag mysa lite med lilleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0