back to school

Ska strax dra mig mot skolan, det är knepigt väder så jag tippar på att jag kommer frysa ihjäl, därav typ vintermundering :)
Idag börjar kursen med kost och näringslära, ska bli riktigt intressant och jag antar att tiden kommer rinna iväg som vanligt. Dessutom råkar det ju vara så att jag den 17-18 ska hem och fira vå favoriter som fyller år så den helgen kommer gå fort och helgen efter det blir det Mallorca!!! :) Jag är rätt nöjd ja, förhoppningsvis blir det lite fotboll där borta också, och värme så jag slipper ha problem med lederna :) Åh jag håller typ på att spricka så det är bra att jag måste fokusera på skolan ett tag nu så det blir någon ordning.

Kommentarer
Postat av: sandra

helt onödigt med fokus på skolan, promise.

2011-08-30 @ 20:01:51
URL: http://killyourdarlings.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0