fri till sist

ungefär vid två idag fick jag livet åter, för då skickade jag in min högst värdelösa hemtenta som typ saknade referenser, de referenser som fanns var inte relevanta, jag är rätt bra på att ordbajsa men helt ärligt vet jag inte om dom köper mina argument som diskussion och exempel från olika synvinklar kan jag ju bara drömma om. Kort sagt inte nöjd för fem öre men man kan inte få allt och om min kära lärare bara skulle få för sig att hitta en dold talang i det hela och ge mig godkänt ska jag inte klaga över pedagogiken så mycket, snälla :)

Ja men förutom det så passade jag på att unna mig en ansiktsmask (mest för att det behövs desperat just nu, och pms är inte att leka med) och ett par stora örhängen, lika bra att göra detta innan tentan kommer tillbaka haha.
Min mor är här vilket innebär att jag blir bortskämd med grymt god mat, jag menar hon hade med sig oxfilé (min studentbudget skriker högt redan vid fläskfilé som är en smärtgräns) så igår åt vi oxfilé, potatisskivor i ugn med ädelost samt beasås till. Idag currygryta med russin, banan och gurka till. Nu ikväll har vi gjort två olika suffléer, en med lemoncurd och en med banan (och chokladglass till). Helt underbart och hur jag ska kunna prova byxor imorrn återstår att se. Är helt slut, och vi kommer sannolikt somna framför filmen vi hade tänkt försöka oss på att se men det är det värt :p Imorrn blir det Valbo för lite IKEA och köpcentrum (ikea har för övrigt 30-årsjubileum så jag kommer få öva mig mycket på att inte panika av trängsel och folksamlingar). Hua men vad gör man inte.

Å om 2 veckor ska jag på killerqueen, kan bli väldans bra det där!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0