mandeltårta och thaimat

ojoj vilken fin dag jag har haft idag. Vi kom till ikea vid tio och åt frukost där, trevligt var det. Sedan gick vi en vända och fick smaka på mandeltårta eftersom det var 30-års jubileum :) Vi låste in det vi handlat i ett sånt där skåp och sedan gjorde vi en vända på köpcentret. Klänningen jag letat efter (som fanns på stan men var för stor) fanns inte alls i valbo men däremot fick jag tag i ett par jeans. Dom är smala i benen och vid fötterna, något jag inte är van vid alls men det blir nog bra i slutet.
Åkte hem vid halv två och lämnade av sakerna, sedan gick vi till willys och handlade, och ojsan hoppsan råkade vi få med oss thaimat hem, vårrullar och sedan wokad kyckling med jordnötssås!

Nu har jag sovit en vända, snart blir det kvällsfika och just nu är det glee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0