saknad

Ni vet när man är omgiven av folk men ändå känner sig helt ensam, en sån dag har jag idag..När man bara vill bli hörd och sedd utan att behöva slåss för det, en sån där dag då jag tar åt mig och är känslig om någon beter sig annorlunda eller "kallt/irriterat". Dom kommer alltid som på beställning när jag saknat någon/några/något ett tag utan att få respons, likaså efter riktigt bra dagar (som igår) då jag blir ännu mer frustrerad och saknar. Rena rama spindelnätet det där men bara jag skriver av mig så kanske det lossnar, åtmistone kan jag veta att jag försökt.
Elin och jag pratade om lägenheter igår, är kluven, men känner att jag kan bo kvar här så länge så kan jag leta nytt sen i lugn och ro, för jag ska ha något som uppfyller alla kraven nästa gång ;)

Lillen sov i min famn igår kväll så vi gick och la oss utan att leka (som är hans vanliga kvällsprocedur) och inget gnäll alls, han måste varit lika slut som mig :)

Mamma skickade sms imorse och "gav" mig mitt lilla sidbord i namnsdagspresent så tusen tack för det :)
Försöker göra lite plats att stuva undan möbler på men det går inte så bra alls faktiskt, tur jag är van att ha det rörigt hemma.
Och sen snöar det ju för ovanlighetens skull och det är ju bra att snövallarna byggs på för jag tycker att de är på tok för låga nuförtiden ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på namnsdagen!!! kramar

2011-01-05 @ 20:29:03
URL: http://majjja83,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0