biverkningar

en biverkning av att åka tåg med extremt obekväma säten är nackstelhet och migränkänning, ska ta mig en tur ner på staden i regnet och hämta ut lite mer medicin..ska bara dammsuga upp lite kattspyor först (gamla sådana förstås, hon är fan värre på att kräkas än jag), och jag har för övrigt inte kräkts på fyra veckor idag, nytt rekord typ :) Det i sin tur resulterar i att jag gått upp nåt kilo igen (på väg åt rätt håll) och äter mest hela tiden, helt underbart ju :) Så nu är det dags att ta tag i träning igen, för det saknar jag faktiskt lite :)

Papps hade mått dåligt inatt och infektionen gör att han mår illa och inte kan äta..så tror han fått näringsdropp eller nåt sånt, lär väl ringa innan jag börjar jobba så jag får höra..älskade papps..man är så jävla maktlös, fy fan! Han och mamma är sådana där urstarka människor som trots alla svårigheter är mina klippor i livet och som klarar allt, så jag vet att detta kommer gå vägen också men det gör ont att se någon man älskar må dåligt och ha ont, önskar jag kunde hjälpa till och uthärda smärtan lite..

Fyra dagar kvar..å på tis kommer finaste julls, så förhoppningsvis hinner jag träffa henne ons, to när jag går dag och på fre är jag ledig (så då blir det ev uppsala igen, får se..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0