blödig

som satan, visserligen en mix av hormoner, det faktum att jag gör min sjunde dag idag, allt med pappa osv men jag skulle kunna grina för ingenting just nu haha, det räcker med en medlidsam blick så blir jag alldeles tårögd så det känns ju stabilt, jag behöver den där lediga dagen imorgon om jag ska orka jobba tre dagar till, sen är jobbveckan från h**vetet över..skönt men det har gått över förväntan bra!
Ringde papps igår men då hade de satt honom i någon sjuktransportaktigt till falun, han ska opereras idag, amputera uppe på låret någonstans, så jag lär försöka ta mig dit imorrn när jag är ledig, sedan ska jag också försöka hinna med ett besök hos johan och lite tacos med min finaste.
Jobb hela hela helgen och nu lär jag trava iväg också, lite halvkurigt väder sådär och jag fryser satan, längtar tills klockan slår två idag och det bara är två timmar tills jag slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0