dag 6

idag är min sjätte dag på jobbet, och det känns vill jag lova, dessutom har jag sovit som en kratta inatt men hoppas det ger sig. Fick lite halvtrökiga besked igår, dels om papps och sedan att julls inte kommer hem denna vända utan senare men man kan ju inte få allt..Som tur var slapp jag sova själv för då hade jag nog grubblat hela natten, nu blev det bara halva undefär. Får se hur det blir idag om jag är ensam med medicinnyckeln eller om det går att byta lite folk för det känns ganska rörigt att ha ansvar för 14 personers morgonmedicin mitt i allt annat som också ska göras..men men, det löser sig.. Idag har mum namnsdag och vi ska äta mat ihop, det blir nice, nu ska jag bara ta min kollapsade mage och dra mig iväg.

Kommentarer
Postat av: Kristin

sex dagar i sträck? Usch, låter jobbigt! Och samma sak med dåliga besked :(



Jag och min bror åker och slappar i en vecka, ska bli sjukt skönt. Känner verkligen för lite ledighet. Men först ska 3,5 vecka avklaras!



Ajjemen, och du är lika underbar du, hoppas du vet det med! Är lika glad att du finns i mitt liv! Din underbara fantastiska människa! Saknar dig som tusan ska du veta!!!!!!!!!!!! :)

2011-07-20 @ 22:35:52
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0