Den stora dagen

eller jag hoppas det iaf, idag är det operation, och det verkar inte som om de tänkt amputera i första taget, bästa nyheten är iaf att det inte fanns tecken på spridning, och världens sten föll från mitt hjärta där!

Jobbade kväll igår och blev uppmött för lite mys och kvällshäng (läs 2 timmar för sen däckade jag :p ), idag jobbar jag en så fin liten tur till halv två :) Sista veckan som 75% och efter helgens mördarpass är det heltid som gäller..mer pengar, mindre tid att ha ett liv :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej!!! jo visst var det jag, fördrev tiden lite innan jag skulle möta upp caroline&fredrik för fiske så åkte runt lite bara =) amputering, är det din pappas ben/fot??? skönt det inte vart så iaf... antar det inte går nå bra med den?? kram

2011-07-12 @ 15:31:24
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0