klar

Pratat med pappa *2 idag, han ä färdigopererad och hittills funkar det bra, ovant såklart men vem sjutton skulle inte tycka det om man kapade mer än halva benet, huvudsaken han slipper ha ont. Det blir antagligen för känsligt för oss båda om jag åker dit idag så ska försöka ta det i början på nästa vecka (eftersom jag jobbar hela helgen) men så skönt att det gått bra, jag har inte sovit så tungt som inatt på länge :)

Min lediga dag på över en vecka nu, gör inte ett dugg att det är spöregn och åska, så skönt med allt och jag känner mig så nöjd, ska städa lite och fixa här hos pappa idag och sedan blir det nya tag imorrn då jag går delad tur och börjar kvart i sju :)
Som sagt, glad och nöjd, ja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0