lättnad

Håller på och försöker varva ner, har huvudvärk och är alldeles skakis, men det verkar som det har gått bra, det får väl tiden utvisa och på to ska jag och mum dit iaf och kolla läget, för sen jobbar jag ju hela jäkla tiden så det lär bli då ju. Så skönt, och gudars vad jag ser fram emot kramkalas om någon timme, få ventilera lite.
har jobbat med fina kusin vitamin idag, samt ump och mary, mycket trevligt! Sedan blev det jobbet en vända till för att lämna mat till någon som glömt, därefter handling med mum, mat och efterrätt, bokning av biljetter osv. Imorrn är jag ledig = dollarstore på dagen med mum, fotboll på kvällen då det är övernattning hos fia förstås :)

Just nu om det fortsätter så här och blir bättre med papps så är jag oförskämt nöjd med tillvaron, och jag önskar typ varenda dag att jag kunde stanna tiden så jag hinner njuta ordentligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0