lycka

svårt det där, jag är mer än nöjd just nu, men det är alltid sida vid sida med massa ledsna känslor, pappa ska iväg igen på må, skönt men jobbigt, flera av mina närmaste mår skit så det känns uppriktigt piss..dessutom har jag pms vilket gör mig ganska upp och ner..å glömde jag att jag är grymt fattig för tillfället och även kommer vara nästa månad också (lönen skjuts ju upp så det jag jobbade i juni( 10 dagar) är det jag får i lön nu..vilket inte ger mycket spelutrymme nej..tur jag bara jobbar och inte hinner så mycket annat då :p

Var på silverdollar och åt idag, kryddstarkt javisst, sedan en kopp te hos baena, och nu ska jag strax bege mig mot jobbet för ett fint kvällspass med underbart folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0