mitt hierta

I fredags var jag ut med mitt hjärta på just föreställningen "klappa mitt hierta", sandra som skrivit, mycket mycket trevligt må jag säga, I like!
Jobbade igår, gick hem med en gnutta migrän och mensvärken från helvetet, idag är jag en ny människa om man bortser från den sistnämnda värken.
Jag är LEDIG idag, lyx! Sedan är det bara två veckorp  kvar av jobbet sen är typ sommaren slut, inge ångest nejdå :)

Dessutom har vi blivit pepprade med att inget räknas om det inte är officiellt på facebook så nu lär ju alla dessa folk vara nöjda, det bjuder vi på :)

Pappa är för övrigt hemma och hittills har det funkat bra, jag och mum är dit någon gång var per dag och det är skönt att han får vara hemma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0