morning glory

eller inte :p Jobbade till 22 igår och delad tur idag vilket innebär 8-13 och 16-22, kommer sova gott inatt för imorgon börjar jag inte förrän 12 :) Skulle ju då få sova ut till tio i sju imorse men vaknar kvart över sex, är fan inte ok, den tiden gör mycket för mig..! Att lyssna på musik är iaf ett bra sätt att komma i rätt stämning på morgonen, idag har jag förresten lovat en tant att hon ska få städa och feja och fixa åt mig, jag blir seriöst tokig för hon har fått för sig att jag som är så ung och fin inte ska få slita på jobbet, jag ska helst bara sitta och ha det bra, snällt men drygt!
Å så jobbar jag med de bästa idag :) så skoj

Bronsmatch idag, icke att förglömma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0