polarbear

"Is it a polarbear? Is it a snowman? No it's Hanna Andersson from Sweden" Så stod det i ett sms jag fick nyss, tack Marcus, ska bli ett nöje att resa med dig igen :p

Haft en underbar helg, bästa treledigheten ever, åkte till gävle,(lite vila där och migränmedicin) sedan skivbutikan, minigolf i Boulognern (jag vann! :) ), skräpmat och sagan om de två tornen. Fotboll, Gif - Gais, 1-3, kul som faen faktiskt även om det inte blev resultatet jag hoppats på, american pan pizza med körv ;) sagan om konungens återkomst. Hemresa, fotboll på tv, besöka papps, glass med loi och underbart besök i storstaden av cattis, hann kramas några minuter, åh så fint! <3 = sammantaget så är allt det där lycka för mig!

Blev ju lite uppjagad nu, ska jag på två semesterresor alltså, men kroatien är viktigast..resten beror på pengar. Imorrn ska jag hälsa på min sandra en sväng, och sedan jobba kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0