semester

Idag är sista dagen för halva styrkan på jobbet, imorrn kommer de andra tillbaka från semestern, kommer bli en hel del trevliga återseenden men jag kommer sakna eliten jag jobbat med dessa första fyra veckor.. Imorgon börjar också min heltid, jag har avverkat 3 av sju dagar på min helvetesvecka och fre är min lediga dag veckan som kommer..men sen blir det bra när helgen är gjord :)

Slutade åtta ikväll, var upp till mamma (som är hos pappa, rörigt det där) med lite saker och drack en kopp te..nu sitter jag med fjomp i knät och ser vm-finalen, och väntar, väntar på att klockan ska närma sig 23 så det bara är x antal timmar kvar tills jag får den där efterlängtade kramen som jag behöver så väl, tills känslan av att inte vilja lämna är sådär oövervinnlig att jag går sönder, och ändå måste gå till jobbet imorrn..

sandra om du läser det här (vilket jag antar att du gör någon gång) Jag saknar dig som faen!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej min underbara vän!



Aa gött men ändå inte, var rätt irriterande att glömma dem... men men.. får komma ihåg dom nästa gång! Gött att få ett eget place åtminstone!



Du är en stark människa som klarar dig igenom allt du går igenom, kan verkligen inte vara lätt! Du vet att jag finns om du behöver prata någon gång!



Se till att ta hand om dig själv också, för det är du verkligen värd!

Massa stora kramar!

2011-07-18 @ 22:22:46
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0