dagen innan

Imorgon börjar jag jobba "på riktigt" denna sommar, hoppas jag slipper dela medicin första kvällen iaf, men rätt lungt pass mellan 14-20 :)
Såg little britain igår med sandra (humor på högsta nivå!) och har hunnit träffa henne en sväng idag igen.
Imorse tog jag och mum en långpromenad och sedan gick vi hem och åt brakfrukost (jag mår ju fortfarande illa efter det lilla anfallet i fredags natt men det är skönt att jag kan äta iaf) Haft tvättstuga och sedan kom pappa hit på lunch och efterrätt..mum ska åka till min lägenhet imorgon  och då ska hon plocka hem bla en cd-spelare som han kan ha, tur att sakerna kommer till nytta :)

Ser väldans fram emot onsdagen, då är vi några som ska äta lunch på china, det kan bli toppen eller katastrof men jag chansar på toppen :) sedan är det ju operation storstädning på to och sedan mest jobb hela midsommar, men lite familjemys skulle vi visst hinna med :)
Nu är det lek med skrutten och sedan natten, kan inte vara uppe så sent längre om jag ska kunna jobba sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0