massa väskor

alltså, jag har precis insett hur mycket jag kommer behöva släpa med mig hem för typ nio veckor eller så...tack och lov hoppas jag ju att mum och jag kan åka hit med jämna mellanrum och därför kan jag lämna majoriteten av mina växter iaf (för överlever dom min vård i normala fall är dom rätt härdade) men sen ska jag ju ta hem möblerna som jag fått låna och allt så det blir nog ett redigt lass :) plus min trasiga cykel och datorn som är lite som den är..men det ska jag väl fokusera på i sommar om jag får tid över från jobbet.
Har iaf påbörjat mina maratonlistor och jag önskar verkligen att jag hade energi över att fixa med skolan men det går inte, jag vill bara börja om eller skippa helt, inge bra.

för övrigt så är lättsaltade chips den perfekta kuren för att återställa saltbalansen om man gråtit mycket, och jag gillar kurer som innehåller goda saker, ungefär som min och cattis sommarkur med jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0