morning

jag drömmer fortfarande (på nätterna alltså) och antar att jag bearbetar det som varit, inte så konstigt alltid men lite frustrerande ibland. inatt var vi massa folk vid någon djuraffär och han frågade om jag kunde möta honom och hans vän utanför affären, de skulle bara köpa kaffe. Och jag vet att jag redan där i drömmen reflekterade över hur förstört allt var, hur han som vanligt skulle göra sig till offret och jag vara den omedgörliga, elaka..han kunde ju nämligen inte fråga hur det var, varför skulle jag svara ärligt på en sån fråga när jag vet att han inte brydde sig, och svarade jag inte skulle jag framstå som grinig, svarade jag att det var bra kunde han känna att han gjort sin "plikt" och därmed tro att allt var lugnt. Väldigt förvirrat men sant, för så skulle det gälla i verkligheten också, been there, done that, han undviker mig och låtsas sen att allt är fint och att vi är kompisar när vi slutgiltigt kommer springa in i varandra (för hey, jag kommer vara hemma hela sommaren, så stor är inte den jäkla staden)..och jag som inte kan låtsas så bra och inte får ut något av att vara trevlig mot någon jag uppenbarligen inte känner och som jag upplever övergav mig vänskapligt när jag behövde stöd som mest..ja det är väl bara att hoppas att vi inte träffar på varandra eller att han har flickvän då så han ändå ignorerar mig

Fokus på dagen (nu nör jag har hävt ur mig om mina nattliga besvär :p) och på att göra den värd, ska försöka byta ventil på cykeln så jag kan pumpa den och ta mig till skolan, man borde skadeskjuta den/de som roar sig med att skruva av såna för att jävlas..sedan ska här ordnas grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0