sjukt irriterad

Min kropp hatar mig, är ju inte direkt första gången men nu är vi osams på riktigt :/ Igår hade jag typ migrän/dryg bihåla som gjorde ont som satan så jag höll på att bryta ihop på jobbet (löste sig dock under mina tre timmars rast då jag tog medicin och sov bort det värsta), imorse när jag vaknade känner jag mig öm och svullen på hela vänstersidan i ansiktet och har ont ner i halsen, jäkligt fruksterande! Ofta bara halva ansiktet jäklas liksom, och ont gör det och jag är irriterad och idag är jag ledig så jag borde vara allt annat än grinig men det är fasen svårt :( Ner och hämta tvätten nu och sedan höra av mig till min sandra, så kanske jag kan förtränga värken, och då hoppas jag ändå att det är bihålan som sökar i grund och botten så jag inte har nån jäkla visdomstand eller inflammation som tänkte göra ett besök mitt i ansiktet..åh

Kommentarer
Postat av: S

Betyder det här att jag borde sätta på ljudet på min mobil? :-O

2011-06-27 @ 10:50:45
URL: http://killyourdarlings.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0