sommarstängt

finns inte ord för hur snopen jag blev när vi kom till china och dom har stängt denna vecka :P
Så det blev coco thai, vilket ju inte var fel det heller men inga vårrullar och ingen stekt potatis så jag lär ju iväg nästa vecka igen haha
Dagen var iaf toppen, och Nisse my man var så duktig och satt still när en pudel passerade, han kanske hörde min tysta bävan ;)
Jag somnade ju helt seriöst när jag kom hem från promenaden, sedan var det dags för lite mat och efter det gick jag till anna och ann-louise, fina pinglorna :) Vi tog en tur förbi statoil (för där kan man få korv direkt i handen haha och sedan till lobbybaren (och gick på toa, anna har seriöst världens minsta blåsa) och sedan vidare till piren. Rasmus kom också dit, och när ann-louise vek av (hon skulle börja jobba tidigt) gick vi andra en sväng på stan och hamnade på trädgårn (don't ask) och mcD för lite mat och hemgång. Måste göras om, synd bara att jag jobbar hela midsommar, eller kanske tur för annars skulle jag inte orka ändå :P
Ikväll hoppas jag på filmkväll och att det har gått bra för papps, så nu lär jag dit och städa :)

Kommentarer
Postat av: julia

tack hanna och desamma. skolan hade varit olidlig utan dig <3

2011-06-26 @ 01:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0