underbart dygn

det gick då inte med varken cykel eller skolarbete igår, allt krånglade men när jag kom hem peppade jag igång och städade (jag handskrubbade toa och badkar bl.a) hela lägenheten, det behövdes verkligen :)
Sedan kom finaste cattis så vi åkte och köpte svenska jordgubbar (dyra men ack så goda :) ), handlade på willys och pantade mina en miljoner flaskor, sist men bäst köpte vi thaimmat :)
Vi åt och såg på "en mor till salu", lagom buskis sådär :p och sedan blev det banan och jordgubbar som vi doppade i choklad, mucho trevligt! Sötstruten sov kvar så vi pratade till efter tolv iaf..spelade kort och lyssnade på musik

Idag har vi varit på stan och ordnat lite presenter, ätit årets första kulglass, kollat lite på den mycket bristfälliga italienska marknaden, talat talat talat :) och nu är jag så trött så jag skulle kunna gå sta och somna sittande :p ska nog sätta mig på balkis en sväng och sedan ta tag i opponeringsuppsatsen igen..

Och idag införskaffade jag mig en flaska pimms ifall det blir läge i sommar, och jag fick mintpastiller som tack för att jag självmant visade upp leg, jag menar vad sjutton ska jag göra då, är ju inte som att personalen ser på mig som en vanlig kund, snarare som "vem släppte in den där tolvåringen på systemet?!" så klart jag begriper att jag lär visa..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack för en trevlig helg vistelse!!:)

2011-06-04 @ 17:03:40
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0