åk hem

igår ringde jag min papps och han tyckte jag skulle åka tillbaka till gävle för att det hade bara blivit värre och värre väder sedan jag kom hem :p
Hemresan gick iaf ok trots mycket strul och byten av transportmedel :) Konserten med Killer Queen var riktigt trevlig, är så glad att vi kom iväg. Haft underbara dejter med både Sandra och Karro, jisses vad energi man får :)
Ikväll ska jag och Sandra ut och äta, helt great, och sen får vi se vad som händer, imorrn ska vi fira papps som fyller år och på sö åker jag och lilleman hem igen. Har lånat alla böcker nu men inte läst mer än några sidor, får bli till att läsa på tåget och sedan råplugga i nästa vecka, hä löser sig :)
Nu ska jag mysa med fjomp och vänta på herrbesök ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0