igen

nu var det några dagar sedan jag skrev, har haft fullt upp. I tisdags var det föreläsning och efter det åkte jag med Catiis, hennes mor och Julia ut till Valbo. Vi var på ikea där vi också åt, sedan blev det en sväng bland affärerna också. Köpte en mindre resebur i tyg åt fjomp så nu hoppas jag det funkar bra så jag kan ta med honom lite lättare och slippe få så jäkla ont i kroppen (den andra buren är minst sagt stor och otymplig). Han blir ju nöjdare om vi inte är ifrån varandra och jag slipper ha dåligt samvete, två flugor i en smäll så håll tummarna att allt går vägen på tis nu :)
Igår hade vi kvällsdejt med underbara Cattis och Bodo, mycket trevligt som vanligt och vi lagade nån kyckling med bland annat, jordnötssmör, sambal olek och kokosmjölk, väldigt gott! Till efterrätt blev det Gino bestående av jordgubbar, vindruvor, banan och kiwi. och riven vit choklad förstås :)

Nu ska jag iväg på seminarium igen, sen har jag helg och då ska jag försöka ordna upp det här med veckans studier och ev knalla till biblioteket och läsa lite :)

Kommentarer
Postat av: kristin

mmm låter som en riktigt bra helg! :) gött att kunna ta med dig fjomp också! :)



Jo tack.. är lite smått irriterad över det faktiskt.. men men.. inget man direkt kan göra ngt åt.. gaah!

tack! Det hade jag kan jag lova! Betydligt bättre :)



Kram

2011-03-04 @ 15:19:29
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0