mitt hjärta

mitt hjärta tillhör den snarkande lilla varelsen i ena änden på soffan som är så mysig så jag avlider ;) Lika mysig är han inte vid sextiden på mornarna då han skriker som en stucken gris för att jag ska gå upp, då är han tvärtom ganska billig faktiskt!

Idag gick jag en sväng till skolan och hämtade en bok, sedan blev det in en sväng på stan. Har köpt en pärm och innehållsregister därjag tänkte försöka få in alla mina recept i bokstavsordning istället för nu när man måste sitta och leta..Agnetha och jag köpte med oss fika hem från bodins bageri (vaniljhjärta och en muffins) och sedan satt vi i soffan och jäste (medans det snöhaglade utanför), skönt och behövligt.
Jag satt igår kväll och läste på ett forum för folk med liknande sjukdomshistoria som mig, fick igång massa tankar, inför framtiden och att jag faktiskt lär planera och tänka igenom vissa saker mer än andra, på gott och ont.
Och jag vet vad jag vill, men jag vet också hur mycket/lite jag är beredd att kämpa och riskera för att komma dit, och ja...fan också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0