blåmärke på nya nivåer

Han sa att det var bra att jag blivit ännu mer känslig för nålarna, då gör det skillnad. Frågan är ju bara hur värt det är att få idiotdryga blåmärkesbulor (denna gång vid handloven och på foten), för efter senaste då jag inte kunde använda högerhanden ordentligt har jag sagt att det är vänster sida som gäller. Gnäll i onödan, kanske det men det gör ju inte min nålrädsla bättre direkt.
Igår kväll blev det mat och plugg och prat med fina Cattis, hon vågade klia lite magfluff, mycket modigt min vän! :)

Nu sitter jag här och har letat på reklam med kost/hälsobudskap och ska skriva klart mitt arbete som ska in idag vid lunch. Alltid ute i god tid? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0