lovely friday!

Jag är helt slut både fys och psykiskt, men på ett ok sätt. Igår kväll var jag på danspass, Masala Bhangra, var Jessica i min klass som var danslärare, och jisses så kul! Sjukt längesen jag dansade men det var så roligt och jag känner inte av det så mycket idag men det kommer nog imorgon :)
Idag har det varit skola med min fina Cattis, och tro det eller ej men jag tror jag fick kläm om uppgiften typ sista timmen, så nu vet jag iaf hur jag ska göra haha :) Vet inte om det är den tiden på månaden eller om det bara beror på att min lägenhet är kaos men jag vill städa, tvätta, diska, fixa med gardiner och allt annat, göra fint och mysa ner mig i soffan med fjomp.

Håller på med handlingslista nu och ska iväg till affären snart, måste fixa iordning så jag har allt hemma innan matchen ikväll. Imorrn ska jag kanske ta mig till skolan en sväng igen och på sö blir det förhoppningsvis en zumbadejt med agnetha och lite mat efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0