minus

Imorse när jag gick upp var det minusgrader, så nu är det hela understället på och tjockkläder :)
Håller på och tvättar, sex maskiner kommer det bli så inte vet jag om allt hinner torka men det visar sig :)
Idag mår jag bättre än igår så nu ska jag dona lite, och jisses det är få saker som slår känslan av att sova i en renbäddad säng :)

Klockan fyra har jag lyckats boka in mig och Agnetha på zumba (eller ja jag tror det iaf för min telefon strejkade som vanligt så han hörde inte vad jag sa), känns lite halvnervörst, har en känsla av att jag inte kommer hänga med för fem öre men man måste ge det en chans.
Idag åker Marcus till england, inte nå avis, nejdå bara lite :) två veckor blir han borta så får se om han dricker någon pimms när han ändå är där :p
Nu är det dags att väcka lillen, vi ska klippa lite klor innan jag ska ner i tvättstugan igen :) Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad duktig du är med träning och allt... önskar jag vore lika hurtig! ;) Sjukt att det snart är vinter, känns som att sommarn bara svept förbi!



Det blev friends with benefits, sjukt måbrafilm med alla klyschor det ska va... om du inte sett den redan, se den! :)

Jojo.. det där med plugg... jaaaaaa... haha sjukt svår kurs och får nog se till att plugga istället för att kolla på Grey's.. men kan inte slita mig.. bra bra!



Hur är allt med dig annars då? Hade ni det bra på mallis?? :)



Ha det underbart vännen!

Massa kramar

2011-10-09 @ 09:40:55
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0