BLÄ

Nej det är fan inte bra någonstans, det enda positiva är att ingen behöver se mig när jag mår såhär, det finns ju en positiv sak och det är att hela kroppen samarbetar för en gångs skull, att det sen är för att jävlas med mig är ju en annan femma.
Jag är sjukt stressad över att jag inte kommer orka heldag i skolan imorrn, att jag inte orkat läsa allt och att jag måste bli frisk så jag orkar med allt jag har planerat. Finns alltid de som har det mycket mycket värre men just nu tycker jag att det mesta suger :/

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag har inte heller läst allt! Å det gör inget om du "missar" morgondagen, det viktigaste är att du får vila upp dig vän! Bamsekram

2011-09-05 @ 21:31:57
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0