blandat

Har varit väldigt mycket och blandat på sistone. Torsdagen kommer jag tyvärr att minnas som en hemskt sorgsen dag då finaste Bodo fick somna in, det rätta beslutet men uf så jobbigt :/
Var iaf skönt att få komma hem då  på kvällen och kramas med mina finingar. Fredag bjöd på migrän, en fika med Majjja, en dejt med Ann-Louise och sedan en kväll hos mum. Lördagen innehöll lite tidigt firande av Räz och på kvällen var det 30-årsfest för bästaste Baena och hennes vän Johan på gammelgården. Massor med folk, god mat, efterrrätt, helt ok musik och ändå lyckas jag sitta och gäspa vid tolv..men då hade vi iaf varit där i sex timmar så inte så konstigt kanske, roligt var det iaf!
Söndagen innebar frukost till födelsedags"barnet" och sedan fick vi hjälp att kickstarta bilen för att ta oss ut till Räz föräldrar. Träffade fina katter, bjöds på god mat och underbart sällskap, dessutom hanns det med lite strömavbrott också, en bra dag men jisses vad trött jag var.

Idag (må) åkte jag och fjomp till gävle igen, jag skulle ju på akupunktur. Det gick ok, slapp ha i handen eftersom jag sist fick ett fetingblåmärke som fortfarande tar upp en tredjedel av min hand, men han utökade med en sisådär 6 nålar så innan detta är över kommer jag se ut som en kaktus :)
På fredag åker vi, på to och fredag går jag i skolan till fem och på to har jag akupunktur inbokad kl fem igen (bara för att jag ska bort och lata mig en vecka), det kan ju bli spännande :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0