underbart går fort

Åkte faktiskt till l-a redan igår (to), lillen och jag fick lift till blg med Cattis och där hämtade finaste upp oss, lillen var superduktig ju, inte ett pip på hela vägen, mattes ögonsten har kanske lärt sig att han är trygg när vi är med :) Det blev en kvällspromenad med Karro och Nisse och jag önskar jag kunde sett Karros min när hon kom hem och upptäckte att det stod en orkidée på köksbordet (eftersom hon inte märkte något när vi var kvar hemma) :) Glad blev hon iaf och det var ju huvudsaken.

Dagen har bjudit på mat/fika med fina fina jobbarkompisar, saknar mycket mellan gångerna, sedan fika med Lojs och lite update med min mor nu på kvällen. För tillfället räknar jag minuterna tills klockan blir halv så jag får handla godsaker till filmtittandet som är planerat :)

Har införskaffat en till "verklighetsbaserad" bok, Ut ur mörkret, den försöker jag låta bli att börja läsa just nu för då kommer jag fastna, kanske spar den till resan..med jämna mellanrum slår det mig, jag och fining på mallorca, herregud och snart bär det av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0