utanpå

mina nerver är på helspänn, fyfan vad jag ogillar sånt här och vad jag hoppas att det kommer göra nytta som sist, nu är det iaf i rullning, finns ingen återvändo och fina Cattis har lovat joina som moraliskt stöd, vilket kommer behövas. Så satans onödigt bara, vet ju att det är lugnt bara jag är klar men det är innan och under tiden som är värst.
Nu ska jag diska lite för det behövs..Jag längtar till helgen men jag vill stoppa tiden så jag hinner allt jag vill hinna innan.

För övrigt var det väldigt tomt att gå upp imorse när jag inte hade fjomp klängandes och mysandes i ansiktet på mig <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

Det blev inte så mycket moraliskt stöd....dumma cykel:(

2011-09-13 @ 10:53:48
URL: http://kaktuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0